۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

سردار یوسفعلی زاده:

گزینه های روی میز دشمن زنگ زده است

گزینه های روی میز دشمن زنگ زده است

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اگرچه گزینه های روی میز دشمن زنگ زده است اما گزینه حضور برق آسای بسیجیان برای مقابله با دشمنان نظام همیشه روی میز است.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در حاشیه برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" در بجنورد، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امروز فکر و روحیه بسیجی در سراسر میهن اسلامی فراگیر شده و بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات در همه میدانها آماده دفاع از آرمانها و ارزشهای اسلامی است.

وی برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" را برای تمرین آمادگی های دفاعی به منظور مقابله با تجاوز احتمالی دشمنان به خاک ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه دفاعی وظیفه داریم دشمن را در بدترین وضعیتی که احتمالا به وجود خواهد آورد ببینیم و برای مقابله با آن آماده شویم.

سردار یوسفعلی زاده مبنا و پایه همه آمادگی ها و همه گره گشایی ها در نظام اسلامی را مردم دانست و افزود: در صورت وقوع هر نوع اشتباهی از سوی دشمن، بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان یک نیروی عظیم مردمی به نقش آفرینی و دفاع جانانه از کشور خواهد پرداخت.

وی گفت: رزمایش "الی بیت المقدس " از روز گذشته با شعار "مرزبانان غیور، با ولایت تا ظهور" در استان خراسان شمالی همزمان با 5 استان شرقی کشور، در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان آغاز شده و امروز جمعه نهم اسفندماه پایان خواهد یافت.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار امیدواری که با اجرای موفق این رزمایش، نیروهای بسیج آمادگی های لازم را برای ماموریت های آینده خود، بیش از پیش کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با رزمایش بیت المقدس در بجنورد، هم اکنون تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی (ع) نیز در حال برگزاری است.

در این رزمایش دو روزه ، 17گردان شامل 16 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر، شرکت دارند.

کد خبر 2245873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha